dr hab. Beata Długosz
Ur. w 1978 r. Zatrudniona w Instytucie Sztuki Mediów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Prowadzi zajęcia z fotografii. W 2010 r. uzyskała tytuł doktora w zakresie fotografii w Łódzkiej Szkole Filmowej, (PWSTiTV). Jest laureatką Stypendium Prezydenta Miasta Krakowa. Jej prace znajdują się w kolekcji Muzeum Historii Fotografii w Krakowie. Jej twórczość rozwija się dwutorowo, z jednej strony skupiona jest na dokumencie subiektywnym z drugiej na fotografii artystycznej odnoszącej się do zjawisk takich jak: emanacja światła, upływ czasu, procesy fotochemiczne. Posługuje się tradycyjnym warsztatem fotografii czarno-białej, eksperymentami bezkamerowymi, książką fotograficzną, instalacją site-specific.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.